۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

افتخاری در گفتگو با مهر:

مخالف تعویق مسابقات لیگ فوتسال بودم/ خسوس به بازیکنان رحم نمی‌کند!

مخالف تعویق مسابقات لیگ فوتسال بودم/ خسوس به بازیکنان رحم نمی‌کند!

سرپرست کمیته فوتسال معتقد است مخالف تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال بوده است. او می‌گوید در مقابل "اکثریت" اعضای هیات رئیسه قرار داشته است ولی احتمال تغییر در این مصوبه و تغییر مجدد در تاریخ شروع مسابقات وجود دارد!

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بعضی از اعضای هیات رئیسه تاکید داشتند که باشگاه‌هایشان آماده نیست چون بعضی از باشگاه‌ها به شورای شهر و شهرداری‌های وابسته هستند و فعلا بلاتکلیفند. باشگاه گیتی پسند هم اعلام کرد که می‌خواهد مسابقات لیگ را بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شروع کند.

مخالف تعویق شروع مسابقات بودم
وی افزود: من خودم موافق تاخیر در شروع مسابقات لیگ نبودم ولی اعضای هیات رئیسه در اکثریت بودند و کاری از دست من ساخته نبود. البته تعدادی از باشگاه‌ها هم با این تصمیم مخالفت کردند که به آنها گفتم خودتان اعضای هیات رئیسه را انتخاب کرده‌اید و به آنها رای داده‌اید.

باز هم امکان تغییر تاریخ لیگ هست
سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه شاید امکان تغییر این مصوبه و برگزاری لیگ در تاریخ قبلی وجود داشته باشد، گفت: من امروز (شنبه) هم در حال پیگیری این موضوع هستم تا در مصوبه تجدید نظر شود و تاریخ لیگ تغییر کند.

اعضای جدید هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز چهارشنبه هفته گذشته اولین جلسه خود را برگزار کردند. علی طاهری، کریم منصوری، سعید نجاریان مدیران عامل گیتی پسند، راه ساری و شهید منصوری و همچنین غفاری رئیس هیات فوتبال اراک چهار عضو هیات رئیسه بودند که تصویب کردند لیگ برتر فوتسال به جای هشتم مردادماه، روز 15 شهریور شروع شود.

اعضای هیات رئیسه می‌خواستند گرد و خاک کنند
افتخاری در ادامه خاطرنشان کرد: به هر حال در اولین جلسه هیات رئیسه جدید سازمان لیگ این اتفاق رخ داده است. اعضای حاضر می‌خواستند در اولین جلسه خود یک گرد و خاکی داشته باشند! البته آنها دو پیشنهاد دیگر هم داشتند که جلوی آن ایستادم و با تغییر مصوبات قبلی مخالفت کردم.

ورودیه تیم‌ها کم می‌شد مصوبات قبلی زیر سئوال می‌رفت
وی ادامه داد: اعضا می‌خواستند ورودیه باشگاه‌ها به لیگ برتر را کاهش دهند. در حالی که طبق مصوبه قبلی قرار است هر تیم 30 میلیون تومان به عنوان ورودیه پرداخت کند. اگر این مبلغ کاهش می‌یافت مصوبات هیات رئیسه قبلی زیر سئوال می‌رفت.

خسوس به ملی پوشان رحم نمی‌کند!
سرپرست کمیته فوتسال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت تیم ملی در اردوی چین هم گفت: بازیکنان مرتب تمرین می‌کنند و خسوس هم به آنها رحم نمی‌کند! هرچند هوای چین گرم و شرجی است ولی بازیکنان پیش از سفر به کره جنوبی با آب و هوای این کشور هماهنگ خواهند شد. خوشبختانه هتل محل اقامت ملی پوشان را هم عوض کردیم و مشکل غذا هم برطرف شد.

بدن بازیکنان در چین تحلیل رفت
افتخاری درباره مشکل غذایی ملی پوشان در تورنمنت چین هم تاکید کرد: به نظرم بازیکنان با زبان روزه در این مسابقات بازی کردند چون غذای حلال در چین پیدا نمی‌شد و بازیکنان ماکارنی و سیب زمینی می‌خوردند. به همین خاطر بود که بدن بازیکنان تا بازی آخر با چین تحلیل رفت و به سختی این تیم را شکست دادیم. اگر در بازی اول به چین می‌خوردیم قطعا بالای 10 گل به این تیم می‌زدیم.

شانس آوردیم اولین بازی با روسیه بود
وی در پایان گفت: البته شانس آوردیم بازیکنان در بازی اول به روسیه خوردند و با توانی که هنوز تحلیل نرفته بود این تیم را شکست دادند.

تیم ملی فوتسال ایران هفته گذشته در تورنمنت چهار جانبه چین شرکت کرده بود و موفق شده بود با سه پیروزی مقابل روسیه، هلند و چین برای اولین بار در این تورنمنت قهرمان شود. تیم ملی ایران در حال حاضر در چین اردو دارد و روز سوم تیرماه برای برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا راهی کره جنوبی می‌شود.

 

 

کد خبر 2081479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha